torsdag 16. februar 2012

Grove pizzasnurrer

Bakt med tanke på forestående bursdagsfeiring av eldstemann til helga. Blir litt lei av at det alltid skal være pølser, men så skal det jo være lettvint og. Baker du disse på forhånd, fryser dem ned og gir dem litt lunk før servering, er jeg sikker på det faller i smak :) Lagde dem grove, så er de litt sunnere og.


Jeg brukte denne oppskriften som utgangspunkt, og lagde dobbel porsjon. 

Og så brukte jeg ferdig pizzasaus (ja, latsabb, men brukte Mutti da, en av de få gode) og kokt skinke i strimler. 




2 kommentarer:

  1. Hurra! Det er jeg som ledsager i morgen, og jeg kan også få nok av pølser innimellom. Håper de voksne også får smake! ;-) guro

    SvarSlett
  2. Å! Og så var det til familiebursdagen, da, Guro! Håper du ikke ble for skuffa...

    SvarSlett